Maanataina kävin vetelemässä 6 kilsaa. Tahti oli että ens alkuun lönkyttelyä ja sit kunnon veto niin että tuntuu ja taas perään lönkyttelyä että tasaantui. Sit taas reippaammin ja niin edelleen. Hyvin kulki taaskin ja positiivisin mielin tällä kertaa odottelen syyskuun 14. päivää. Ja siis kyllä otan niin sanotusti härkää sarvista ja aion juosta sen puolimaratonin vaikka kovasti tuo jänishousuinen minä yrittää huudella takaraivossa. Mulla alkaa loma perjantaina joten voin täysipainoisesti alkaa valmistautua urakkaani. Jeijj hyvä minä!

Hommattu on elämäni ensimmäiset trikoot. Olen karsastanut trikoita tähän päivään saakka, syystä että on melko alaston olo kun työntää itsensä sellaisiin kamppeisiin mitkä lipoo nahkaa pitkin. Mutta! Aivan mahtavan tuntuiset jalassa. Huomenna laitan housut testiin. Uusia lenkkareitakin puristelin pitkään kaupassa ja mieli teki kovasti ostaa asicset. Mutta kyllä ne sinne kauppaan jäi kun ei ollu rahaa ei..Mutta kyllä mä ne sieltä haen joku päivä. Oli vaan niin hyvät jalassa! Ja tälläisethan ne oli mitkä kuvassa. ASICS GEL-PULSE 5

asics-normal.jpg